donderdag 13 oktober 2011

Lipsmackers Review






In een eerder artikel vertelde ik over lipverzorging en dat ik net twee lipsmackers had gekocht.
Ik test ze nu een tijdje en wil in deze review laten weten wat ik ervan vind.
Ik heb de Lipsmakers Gumbal gal en Red Raspberry.
Verpakking en Uitstraling:
Gumball gal: Deze verpakking vind ik erg leuk. Hij glimt heel mooi en het lichtroze staat heel meisjesachtig.
Ook vind ik het licht roze heel erg passen bij kauwgom. Het dopje is rond en doorzichtig en doet mij een beetje denken aan een ruimtekap.
Red Raspberry: Deze kleur vind ik erg mooi. Het is niet echt rood, het zit tussen rood en roze in.
Verder is de verpakking net zoals de meeste Lipsmackers en niet heel bijzonder.
Geur
Gumball gal: Ooh wat lekker! Deze Lipsmacker ruikt zo erg naar hele zoete kauwgom.
Ik vind dit wel lekker, maar je moet er van houden.
Red Raspberry: Deze Lipsmacker ruikt erg zoet, maar heel duidelijk naar fruit. Het is een erg lekkere geur, waardoor ik de neiging heb om m'n lippen helemaal af te likken.
Structuur en gebruik.
Gumball gal: Deze Lipsmacker zit vol met shimmer. Het geeft je lippen heel veel glans. Wel smeert deze niet heel fantastisch en is ie wat korrelig naar mijn idee.
Red Raspberry: Deze is ontzettend romig. Hij smeert heel fijn. Ondanks de rood/roze kleur geeft hij geen kleur af en je lippen blijven dus neutraal.

Deze Lipsmackers zijn te koop bij verschillende winkels bijvoorbeeld bi Ici Paris XL en kosten tussen de 1,80 en 3 euro. Niet duur voor toch een speciale lipbalsem.
Zeker een aanrader als je van lekkere opvallende geurtjes houdt.
xo,Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten