woensdag 12 oktober 2011

Experience?,anybody?


(De verpakking van mijn foundation is iets anders.)
Ik kom net van de Beauty avond bij de etos vandaan.
Hier waren meerdere visagisten die je tips konden geven over make-up producten en andere opmaaktrucs.
Ook waren er speciale vrouwen die van alles wisten over haarstyling.
Aan één van de visagisten vroeg ik of ze kon bepalen welke kleur foundation goed bij mijn huid past.
Dit bleek de lichtste kleur te zijn van L'oréal paris True match nummer C1.
Zij heeft mij met deze kleur opgemaakt, en ik vond het er erg mooi en egaal uitzien.
Deze kleur heb ik gekocht, hij kostte 15,49 wat eigenlijk best wel duur is.
Gelukkig had ik nog cadeaubonnen,maar de vraag aan jullie is: heeft iemand ervaringen met deze foundation.
Ik ben bang dat hij uitloopt na een regenbui en vraag me af of hij goed blijft zitten.
Op site las ik verschillende reviews. De een vind het een goede dekkende foundation, de ander is er minder over te spreken.
Ik vraag om jullie hulp. Wat is er goed aan deze foudation en wat minder?
Tips? Graag!
xo,Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten