maandag 3 oktober 2011

Your lips,


Een nieuwe verslaving, dat begint het bijna te worden. Meestal zijn verslavingen maar lastig en wil je ervan afkomen. Voor mij moet het juist een verslaving worden!
Ik hoor het heel vaak: 'Maaike, je moet je lippen insmeren!' Altijd zeg ik 'ja', maar het écht doen..
Lipbalsem bestaat er in allerlei soorten en maten. In een potje of in stick vorm. Het is maar wat je het fijnst vindt. Ik vind sticks makkelijker. Heel vaak komen er weer nieuwe lipbalsems op de markt met een nieuw smaakje, geurtje of kleurtje.
Het is altijd handig om een stick of potje bij je te hebben zodat je op ieder moment even kan bijstiften.
In mijn etui zit dan ook sinds het begin van dit jaar een stick,zo word ik er telkens aan herrinerd dat ik mijn lippen moet blijven insmeren wanneer ik een pen of potlood zoek.

Ik vind verzorgde lippen,zonder velletjes, erg belangrijk.
Zo ziet de buitenwereld dat je goed zorgt voor je zelf.
Om je lippen goed te verzorgen kan je ook een lipscrub gebruiken. Deze masseer je in op je lippen.
In het begin voelt dit misschien wat raar, aar goed is het zeker. Gebruik echt een speciale lipscrub, dus niet een voor heel je lijf.
Wat je ook kan gebruiken is een tandenborstel met zachte haartjes. Maak ronde bewegingen wanneer je over je lippen heen gaat. Op deze manier borstel je je velletjes er goed en niet te hardnekkig van je lippen af.

Blijf jij bij een naturelle lipbalsem of wil je een balsem met geurtje en shimmer?
Voor de geurtjes en shimmer lipbalsems bestaat er het merk Lismacker.
Lipsmacker heeft heel veel verschillende lipbalsems met hele (aparte) geurtjes.
Ik heb sinds gister twee lipsmackers en ben ze nu aan het testen.

Wat is jouw favoriete lipbalsem?
xo,Maaike

1 opmerking: