woensdag 28 september 2011

The daily school life


bron: wehearit.com
Hoe raar het ook klinkt ik ga vanavond naar school.
Zometeen op precies te zijn. Om acht uur moet ik op school zijn,natuurlijk niet voor lessen,maar voor informatie.
In de vierde klas of de derde klas als je MAVO doet ga je op stedenreis.
Je kan echt naar hele verschillende steden. De preciese steden weet ik niet,maar ik ben heel benieuwd.
Je bent een hele week in een land waar je van alles gaat doen.
Wat mij heel leuk lijkt is om naar Londen te gaan. Veel mensen willen hier niet heen omdat ze het te dichtbij vinden of niet zo speciaal. Dat vind ik niet erg,want zo heb ik alleen maar meer kans om er wel heen te gaan.
Ik en een meisje uit mijn klas zien het al helemaal voor ons: Shoppen bij Topshop, Primark en Harrods. Streetstyle pictures maken want,in tegenstelling tot hier in Nederland, is het in Londen echt de plek waar je hele verschillende kledingstijlen ziet. En natuurlijk bezienswaardigheden bezoeken.
Ik ben heel benieuwd naar wat andere mensen van Londen vinden en daar zal ik vanavond al voor een deel achter komen,maar misschien ben jij ook wel eens in Londen geweest en wil je mij vertellen wat je er van vond.
Londen is nog niet mijn definitieve eerste keus,maar het maakt wel een hele grote kans.

xo,Maaike


1 opmerking:

  1. wat toevallig! Over 2 weken ga ik met school een week naar Londen, en ik heb er heeeeel erg veel zin in.
    Ik ben er een paar jaar geleden geweest, en toen vond ik het helemaal geweldig. Dat was maar voor een dag, dus nu wordt het sowieso helemaal te gek.

    BeantwoordenVerwijderen