maandag 26 september 2011

TAG -- Als ik ... hoor,denk ik aan

Vandaag een tag waar denk ik aan als ik de volgende zes dingen hoor.
Alle foto's zijn van de site wehearit.com.

Als ik warm hoor denk ik aan


Lekker op de bank hangen met mijn familie met mijn warme slofsokken aan.
Gezellig tv-kijken bijvoorbeeld. Of lekker voor de openhaard zitten,helaas hebben wij die niet.
Mijn oom en tante wel en dat is zo warm.

Als ik lekker hoor denk ik aan

 fruit.
Zo lekker fruit. Is het een smoothie een appeltje of een salade van fruit,ik vind het lekker.
Gezond! en de kleuren samen vind ik er ook heel mooi uitzien.

Als ik schattig hoor denk ik aan..

Kittens. How cute,geef maar toe!.
Mijn vriendin had een tijd geleden kittens en ik vind ze zo lief & zacht. Ze moeten alles nog gaan ontdekken in de grote wereld en genieten er van door ongeveer de hele dag te slapen.

Als ik  rood hoor, denk ik aan..

Rode nagellak. Het staat sowieso heel verzorgd en super classy. Als ik niet weet wat ik op mijn nagels wil
is rood altijd goed. Mee eens?

Als ik jurk hoor denk ik aan..

Een mooie,perfecte little black dress.
Ik heb wel een chique zwart jurkje,maar de perfecte jurk heb ik nog niet gevonden.
Er zijn zoveel mooie desingns.
En eigenlijk denk ik ook aan het duo JURK. Ik ken verder geen liedjes van hen,maar wie noemt zichzelf nou JURK,dat onthoud ik. JURK bestaat uit Jeroen van Koningsbrugge en Dennis van den Ven.

Als ik honger hoor,denk ik aan..

landen in Afrika. Het klinkt misschien heel cliché,maar ik vind dat wij echt geen honger kennen.
Ik heel veel landen in Afrika wel! Als wij zin hebben in eten noem ik dat eigenlijk altijd trek.
Dit heb ik zo geleerd van mijn ouders en ik ben het er ook mee eens.

Dit waren de zes dingen waar ik aan dacht wanneer ik de verschillende woorden hoor.
Na een lange tijd weer een tag,en heb jij een leuke tag? Ik hoor het graag!




xo,Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten