zaterdag 24 september 2011

Wishlist item-- Oh so special

Ja, ook ik.
Het Oh so special palette van Sleek wil ik heel graag hebben.
Ik heb al zoveel reviews gelezen en ook al zoveel looks gezien waarin dit palette gebruikt werd.
De kleuren van het palette vind ik echt wel iets voor mij.
Deze kleuren kan ik dagelijks gebruiken omdat ze niet heel extreem zijn,
maar ze wel heel leuk gecombineerd kunnen worden.
Het zijn twaalf kleuren en de prijs licht rond de zeven-acht euro.
Wat een prijs hé! helemaal niet duur. Als ik twaalf kleuren zou kopen van bijvoorbeeld Essence zou ik echt veel duurder uitkomen.
Misschien heb ik niet goed genoeg gezocht,maar volgens mij is dit palette alleen via verschillende webshops te bestellen en kan je hem niet kopen in een échte winkel. Klopt dit niet? Vertel het mij alsjeblieft.
Wil jij reviews lezen van beautybloggers?
http://www.beautylab.nl/2011/07/sleek-makeup-oh-so-special-palette.html
-- Serena van Beautylab.nl vertel wat zij vind van het palette en laat een ooglook zien!
http://www.misslipgloss.nl/sleek-oh-so-special-palet/
-- Cynthia van Misslipgloss.nl is ook fan van dit palette.
http://www.livelifegorgeous.nl/2011/07/sleek-oh-so-special-eye-of-the-day/
-- livelifegorgeous.nl geeft dit palette een 9+

Bij de reviews van de verschillende blogs zitten hele mooie foto's van het palette waardoor ik hoop dat je een goede indruk krijgt van dit palette.
Heb jij dit palette? Of wil je net als ik dit palette graag hebben?
Laat een reactie achter,want ik hoor graag wat je er van vindt

xo,Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten