vrijdag 14 oktober 2011

Herfstvakantie


Niet iedereen in Nederland, maar ik wel, heb herfstvakantie.
Herfstvakantie, je had niet langer kunnen weg blijven.
Ja, dat het herfst is weten we allemaal nu wel.
In deze herfstvakantie ga ik voor mij iets heel nieuws doen. Ik ga namelijk op vakantie naar Frankrijk.
Nog nooit ben ik in de herfstvakantie weg geweest en al helemaal niet alleen met m'n moeder en mijn broertje. Helaas, mijn vader moet werken. Het is wel spannend, maar ik heb er echt heel veel zin in.
Morgen ochtend rond vijf/zes uur vertrekken we.
Dit betekent wel dat ik minder zal posten. Vaak heb je juist in de vakantie meer tijd, maar dat zal dus even wat anders zijn. Ik zal op vakantie vast wel leuke stukjes schrijven en die komen dan misschien volgende week misschien de week daarna op mijn blog.
Ik hoop dat je een fijn weekend heb of misschien wel een fijne vakantie, en er komen zeker nog wel artikeltjes dus stay tuned!
xo,Maaike

1 opmerking: