zondag 16 oktober 2011

EOTD-- beauty avond etos

Op woensdag 12 oktober was er in 50 verschillende Etos winkels verspreid door heel Nederland een
Etos beautyavond. Er waren zoals ik al eerder verteld had waren er bij de Etos waar ik was
twee haarexperts en twee visagisten.
Ook waren er Etos medwerkers die je van alles konden vertellen. Van één van de visagisten kreeg ik een mooie ooglook, die toch erg subtiel is waardoor je 'm makkelijk en vaak kan dragen.
Voor school of naar je werk is dit een uitstekende look.
In de ooglook zie je verschillende bruintinten.
Bruintinten staan erg mooi bij meiden/vrouwen met blond haar, zo vertelde de visagiste. Gek eigenlijk dat ik nooit bruintinten opdeed.
Deed, inderdaad want daar gaat sowieso verandering in komen!
Het was dus niet echt een eyes of the day, maar meer een eyes of the evening!
You guys like it?

2 opmerkingen:

  1. Wauw, wat mooi gedaan! Wat leuk ook dat er een beautyavond was bij jou Etos, dat was bij die van mij jammer genoeg niet zo :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je daarbij was! De ooglook ziet er supermooi uit, <3 x

    BeantwoordenVerwijderen