woensdag 19 oktober 2011

Mijn faovoriete blogs van dit moment.

De blogs die ik (meestal) dagelijks bezoek.
De manier van schrijven en de onderwerpen waarover deze blogger schrijven vind ik heel leuk en ik lees de posts & bekijk de filmpjes altijd met veel plezier.
Door ze op een rijtje te zetten kunnen jullie ook kennis maken met deze blogs & wie weet worden ze ook favoriet bij jullie.
Tell me welke blog jij vaak bezoekt en wat je van de blogs hieronder vind.
Serena- beautylab.nl
Willemijn en Martine - www.livelifegorgeous.nl
Teske - www.teskuh.nl
Marscha - www.beautygloss.nl
Cynthia - www.Misslipgloss.nl
Vera - www.veracamilla.nl

Op de blogs van deze dames kan je onder de kop 'About me' of in de sidebar enkele weetjes en informatie lezen over de bloggers en hun blog.
xo,Maaike

1 opmerking:

  1. Wat lief dat je hun blogs op jouw blog zet :).

    Liefs, Mariette
    www.fashionbymariette.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen