dinsdag 3 januari 2012

What's going on?

Al lang niet meer geblogt, en het is niet zo dat ik het niet leuk vind, maar ik vind het wel lastig om te blijven bloggen wanneer ik niet weet of iemand het nog leuk vind om te lezen. Reacties kunnen zoveel met je doen, positief gezien, dus plaats vooral reacties.


foto: gemaakt door Maaike

Ik ben gister terug gekomen uit Brabant. Ik heb hier in een huisje met 34 andere mensen oud& nieuw gevierd. Heerlijk vakantie voor vijf nachten.
Ik heb het echt heel erg naar m'n zin gehad, veel gelachen, gedanst, spelletjes gedaan en vooral lekker gek bezig geweest.
Ik heb 2011 leuk afgesloten en ben 2012 leuk begonnen, anything better?
We zijn allemaal heel verschillend, geen familie, komen uit alle hoeken van Nederland en kunnen het toch ontzettend goed met elkaar vinden. Ik vind dit echt speciaal en het voelt alsof je een familie hebt die je wel hebt kunnen uitkiezen. Misschien klinkt dit allemaal heel sentimenteel, maar ik kan het niet zo goed anders beschrijven.
Ik ben benieuwd naar 2012. Hopelijk gaan er veel leuke dingen gebeuren en maar weinig vervelende dingen.
Al weet iedereen dat die er ook zullen zijn.
Een kleine update, en ik hoop dat ik nog veel meer ga bloggen!

foto: gemaakt door Maaike
Hoe zijn jullie 2012 begonnen, en wat verwacht je van dit jaar?
xo,Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten