zaterdag 24 december 2011

My christmasnails and outfit

In de vorige post liet ik al een nagelcreatie zien van mij die er al aardig feestelijk uit ziet, maar ik heb 'm nog een beetje aangepast. Op allebei mijn duimen heb ik met een dun kwastje met zwart een kerstboom gemaakt.
Normaal is een kerstboom natuurlijk niet zwart, maar zo passen mijn nagels leuk bij het jurkje dat ik morgen aan zal trekken.
De glitters vind ik zo feestelijk, echt een feest gevoel geeft dat!
Voordat ik de topper van essence had met de glitters gebruikte ik echt glitters. Ik lakte mijn nagels met een base-coat en dipte mijn vingers in de glitters.
Je krijgt hiermee ook zo'n leuk feestelijk effect alleen zijn de glitters zó moeilijk er weer af te krijgen.
Met nagellakremover kreeg ik dit nooit voor elkaar en krabte ik alle glitters er af. No good voor je nagels natuurlijk!
Daarom ben ik echt heel blij met deze topper en je kan de hoeveelheid glitters ook zelf bepalen. Voor een subtiel glittertje doe je maar één laagje, maar wil je echt knallen dan doe je er gewoon meerdere laagjes overheen! EASY!

Ook heb ik nog een paar foto's van mijn outfit, nou ja outfit van mijn trui die ik net nieuw heb.
Hij komt van de Bershka en het is echt zo'n warme winter trui. Hij kostte dertien euro, en dat vind ik niet veel voor een trui
In het begin wist ik niet of ik het wel zo leuk vond, maar met het riempje eromheen staat het ook niet zo oudbollig. Dat vind ik tenminste. Er zit een kabelmotief op,maar dat kan je op deze foto's niet zo goed zien.

Genoeg getypt, foto's:




ketting: Lemon (oud)

riempje: Pieces

trui: Bershka
Wat vinden jullie van mijn trui en nagels?
xo,Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten