zondag 18 december 2011

Nails: shine,

Laatst heb ik een (kerst)jurkje gekocht, en om mijn outfit helemaal af te maken, moeten daar natuurlijk ook mooie nagels bij. Ik heb gewoon wat geexperimenteerd en ik vind het erg leuk geworden.
Ik heb twee kleuren gebruikt één van Catrice: back to black en één van Essence: nail art special effect topper. De kleur 'back to black' van Catrice is niet zwart, maar mooi grijs. Voor het feestelijke effect dacht ik dat de topper van Essence er leuk bij zou staan. Ik heb maar één laagje aangebract van 'back to black' en misschien had het net wat mooier gestaan als er nog een laagje over zat,maar door de glitters vind ik het zo ook prima kunnen.


Op de laatste foto heb ik alleen de topper van Essence op, en dan wel drie lagen om 'm zo dekkend te kijgen,
hoe vinden jullie het? Ik vind het er best kerstig uitzien!
xo,Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten