donderdag 15 december 2011

25 vragen

25 vragen, Om iets meer over mij te weten,
Enjoy!
Heb je huisdieren?
Ja, ik heb een hond, Flynn, een Australian Sheperd. Hij is negen jaar en een hele lieve, mooie en spontane hond.
Ook heb ik een lief poesje, Filou wat in het frans 'loeder' betekent en dat is ze ook echt!
2. Noem 3 dingen die het dichtsbij je zijn
glas, geurkaars,toetsenbord
3. Hoe is het weer nu?
.Het is donker buiten, dus dat weet ik niet, maar vandaag was het bewolkt met regen.
4. Rij je? En zo ja, heb je wel eens een ongeluk gehad?
Nee, met 15 jaar al autorijden gaat 'm niet worden
5. Hoe laat was je vannochtend wakker?
6:37,
6. Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?
vanochtend, rond 6:38. Ik ga altijd meteen m'n bed uit anders word ik alleen maar slapperiger
7. Wat is de laatste film die je hebt gezien?
Just Friend, niet helemaal maar tot nu toe vind ik 'm erg leuk en ik ga 'm nog verder kijken.
8. Wat staat er in je laatste smsje?
Okee, is goed xx
9. Wat is je ringtone?
Ik heb geen idee. Een onbekend deuntje.
10. Ben je wel eens in een ander land geweest?
Ja, In Frankrijk heel vaak, België en Duitsland
11. Hou je van sushi?
Jahoor, heb het alleen nog niet zo vaak gegeten
12. Waar doe je boodschappen?
Verschillend, bij de C1000, Hoogvliet en Lidl
13. Heb je ooit medicijnen geslikt om eerder in slaap te vallen?
Nee,
14. Hoeveel broers en zussen heb je?
Ik heb een broertje, Jelle.
15. Heb je een computer of laptop?
Ik heb een computer!
16. Hoe oud wordt je op je volgende verjaardag?
Alweer 16!, leuk bij vraag 16
17. Draag je een bril of lenzen?
Geen van beiden
18. Verf je je haar?
Nee, in groep vier heb ik één keer m'n haar geverfd, bruin en soms twijfel ik of ik het nog eens zal doen.
19. Wat ben je van plan vandaag te gaan doen?
Niet zo veel meer, tv kijken, computeren en slapen!
20. Wanneer heb je voor het laatst gehuild?
Laatst, precies weet ik niet meer
21. Wat is je favoriete pizzabeleg?
Ik denk ananas.
22. Eet je liever een hamburger of een cheeseburger?
Ik heb nog nooit een cheeseburger gegeten dus dan ga ik voor de hamburger
23. Heb je wel eens een nacht doorgehaald?
Ja. op een nacht dat we met allemaal jongeren in de grote zaal mochten "slapen"
24. Wat is de kleur van je ogen?
Een mengelmoes van grijs, blauw,groen en geel
25. Kan je het verschil proeven tussen pepsi en coca cola?
Geen idee, wij hebben thuis altijd Cola zero van een huismerk.
xo,Maaike

1 opmerking:

  1. Leuke tag.
    Even over de lippenbalsem die ik gekocht heb: ik vind niet dat hij tintelt, het is wel een balsem speciaal voor gebarsten/gesprongen lippen, dus als je dat niet hebt hoef je hem niet te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen