woensdag 14 december 2011

DIY: Christmas

Kerst komt steeds dichterbij, en misschien staat er bij jullie ook al een kerstboom of heb je het huis al versierd. Kerst wordt volgens mij echt gezellig door alle leuke decoratie en verlichting die in het huis hangen.
Misschien krijg jij met Kerst ook wel cadeautjes en vind je dat écht bij Kerst horen.
Ik doe daar niet aan, maar kerstkaartjes versturen vind ik zelf ook erg leuk. Met een klein kaartje kan je een persoonlijke boodschap overbrengen. Nou vond ik op youtube allemaal leuke DIY om dingen te maken voor de kerst. Het ene is wel een stuk lastiger dan het andere, maar misschien heb je wel een handige moeder of oma die je er bij wilt helpen, dat is ook weer heel gezellig.
Ik zet een paar leuke DIY op een rijtje die ik heb gevonden op youtube.
Meteen een aardig lastige DIY, maar erg leuk als je goed kan naaien.


Een gemakkelijke DIY, erg leuk om te doen met vriendinnen of  kinderen.

Heel leuk om je eigen snowball te hebben of cadeau te geven.


CUTE!
Een hele persoonlijke kaart, heel makkelijk te maken!

Vooral wanneer je kerstvakantie hebt, vind ik het altijd leuk om creatief bezig te zijn.
Ik vind dit hele leuke ideeën en youtube staat er vol mee!
Ik hoop dat jullie ook leuke ideeën hebben opgedaan om bijvoorbeeld gezellig een middag met je vriendinnen te gaan maken!
Heb je zelf nog leuke DIY dan hoor ik het graag!
xo,Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten