woensdag 4 januari 2012

A new year

Op eigenlijk iedere blog die ik volg of waar ik op terecht kom is wel een post te lezen over het nieuwe jaar.
Helemaal niet gek natuurlijk! Op sommige blog kan je zelfs een ware terugblik lezen of zien van 2011.
Per maand worden de hoogtepunten nog een doorgenomen.
Erg leuk om te lezen. Ik ging bij mijzelf ook de maanden na, maar zo gemakkelijk is dit nog niet.
Ik kan me niet meer zo goed herinneren wat er in het begin van het jaar is gebeurd.
En dat wil ik veranderen en voorkomen dit jaar. Ik ben al begonnen, maar ik wil zoveel mogelijk leuke gebeurtenissen vastleggen, met foto's of filmpjes.
Ook wil ik dingen die me herinneren aan een gebeurtenis op plakken in een scrapbook.
Als ik dan later terug kijk hoop ik de gebeurtenis nog te herinneren enw eer even te denken aan de leuke tijd.
Met een Flip video camera en fotocamera zou dit toch moeten lukken?
Toch een soort van voornemen voor dit jaar,
xo,Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten