zaterdag 26 november 2011

Weird

Als je vaker op mijn blog komt heb je vast wel gemerkt dat de site weheartit.com vaak weer wordt vermeld.
Op deze site staan echt de mooiste plaatjes. Op een avond was ik benieuwd wat voor resulaten je zou krijgen als je 'weird' zou in typen bij de zoek functie.
Zie hier het bizarre resultaat:
A dress to impress!

Cute?..

Oorbellen

Hoe zouden deze lopen?

Alles in één

A special place for your fish.
Wat dachten jullie toen je deze foto's voor het eerst zag?, ik moest even een paar keer knipperen met mijn ogen. Ik vind het wel knap dat je alleen al op het idee komt om sommige dingen te gaan maken.
Have a nice weekend!
xo,Maaike

6 opmerkingen:

  1. Haha wat grappig, die vissenkom ziet er niet echt stabiel uit. En die schoenen al helemaal niet!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whahahaha briljant,
    die hond moet ik hebben!
    Oke als die dan echt zou zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahah heel apart, vooral die nutella! :P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahaha grappige post!
    leuke blog ook.


    xxx http://blondfreckledgirl.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. HAHAHA heel weird idd! maar super leuke post :)
    Zullen we elkaar volgen?? ik volg je al

    xXx Teardrops with Beauty

    BeantwoordenVerwijderen