woensdag 23 november 2011

The daily school life.


Alweer heel lang geleden heb ik een 'the daily school life' artikel geplaatst en nu wil ik weer even vertellen hoe het er mee is.
Ik heb vorig jaar voor het pakket C&M gekozen, cultuur en maatschappij.
Ik heb de basisvakken:  geschiedenis, gym, godsdienst, maatschappijleer, nederlands, engels, ckv.
(misschien vergeet ik er nog wel één).
Ook heb ik moeten kiezen tussen verschillende vakken die je bij dit pakket kan kiezen en ik heb gekozen voor: Duits, Frans, Aardrijkskunde. Ik ben helemaal niet goed in bètavakken en heb natuurkunde en scheikunde zonder enige twijfel laten vallen!
Als keuzevakken, ik heb er twee omdat ik er goed voor stond, heb ik gekozen voor : Wiskunde A en Biologie.
Ik ben dus niet goed in bètavakken, maar omdat ik niet goed weet wat ik wil worden of welke opleiding ik wil doen leek het mij handig om wiskunde te houden.
Biologie heb ik gekozen omdat verpleegkunde mij leuk lijkt. Ik vind het nu echt een heel leuk vak, terwijl ik in de 1e en de 2e veel moeite had met biologie.
Ik heb vorige week mijn rapport gekregen en ik ben er heel blij mee!
Cijfers?, ja gewoon doen
Nederlands: 8,4
Engels: 7,9
Aardrijkskunde: 6,7
Frans: 8,3
Duits: 9,4
Geschiedenis: 9,2
Wiskunde: 6,8
Biologie: 6,5
Maatschappijleer: 8,3.
Ik ben echt wel trots op deze cijfers, sommige cijfers zijn nu trouwens al weer veranderd omdat ik al weer nieuwe toetsen heb gehad. Voor mijn biologie toets heb ik een 8,5 gehaald en dat had ik in de tweede nooit durven te hopen.
Hoe gaat het met jullie schoolleven?
xo,Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten