zondag 20 november 2011

Review: Nivea visage young Clean deeper


Normaal gesproken kan je een scrub beter niet vaker dan 2 a 3 keer per week gebruiken.
Een scrub zorgt ervoor dat dode huidcellen verdwijnen en je weer een egale en frisse huid krijgt. De clean deeper is een dagelijkse scrub die onzuiverheden en puistjes tegen gaat. Deze scrub kan je echt dagelijks gebruiken en droogt je huid niet uit. Iets waar ik echt niet tegen kan is het gevoel dat mijn huid ieder moment kan knappen. In de scrub zitten doorzichtige kleine bolletjes en blauwe bolletjes.
De blauwe bolletjes zijn wat groter en grover en wanneer je ze kapot scrubt knappen ze uit elkaar waardoor je een blauw vlekje krijgt op je gezicht.

Hoe gebruik ik/je deze scrub?
Ik scrub mijn huid altijd s'avonds. Dit wordt ook aangeraden omdat sommige scrub je huid wat roder kan maken. Allereerst maak ik m'n huid nat met lauw/warm water.
Vervolgens pak ik de scrub en verdeel dat over mijn huid. De scrub masseer ik lekker in en dan haal ik het er weer van af met een washandje.
Na afloop doe ik nog wat dag crème op. Klaar is kees! Heel makkelijk en binnen een paar minuten heb je een schoon en goed gereinigd gezicht.

Ik heb niet een hele onzuivere huid, maar deze scrub werkt bij mij echt wel tegen puistjes of andere onzuiverheden. Je kan echt heel lang met één tube,van 150 ml, doen.
Sinds ik mijn scrub gebruik is mijn huid er zeker op vooruit gegaan.
Als je niet last hebt van heftige onzuiverheden is deze scrub echt geschikt.
De clean deeper is te koop bij verschillende drogisterijen voor een prijs tussen de zes en zeven euro.

1 opmerking: