maandag 14 november 2011

It's the most beautiful time of the year, lights fill the streets feeling so much cheer.








Mijn favoriete tijd van het jaar is het zeker niet: de herfst en winter,maar ieder nadeel heeft zijn voordeel (en andersom). De leuke, warme en gezellige sfeer bij deze jaargetijden, daar hou ik wel van!
Warmte vind ik één heel belangrijk ding lees daar meer over hier, maar sfeer mag ook zeker niet ontbreken.
Echte sfeermakers vind ik kaarsen die je huis of slaapkamer heel mooi verlichten.
Voor een paar euro kan je je huis zo'n andere uitstraling geven.
Geurkaarsen geven niet alleen een warm en fijn sfeertje, ook een heerlijke geur. Een tijdje geleden kreeg ik een soyscent brander en soyscent die smelten en een lekker geurtje afgeven.
Wanneer je een soyscent uitmaakt blijft de geur echt nog een paar uur hangen.
De geur gaat maar zelden "op" dus een soyscent is heel duurzaam. Ik raad het je zeker aan en bij veel huishoudwinkels zoals de Xenos kan je een brander en soyscents kopen.
Maak jij je huis/slaapkamer ook graag sfeervoller met mooie kaarsen?
Ik heb mooie plaatjes gevonen op weheartit.com die mij echt een stuk positiever maken over de herfst&winter.





title: Mistletoe -JB

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk & handig artikel! De winter is ook niet mijn fijnste seizoen, maar er zitten natuurlijk wel erg veel voordelen aan. Kaarsen en lichtjes in je huis vind ik dan ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ik ben gek op winter & herfst.. puur om de gezelligheid & sfeer met kaarsjes, lichtjes etc. Ik mis dan altijd wel de sneeuw in NL.. want dat maakt het helemaal af!

    Maar ik ben wel heel actief ja hihi.. verheug me er nu al op!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen