dinsdag 20 september 2011

Vlogs en andere filmpjes

Ik vind het echt heerlijk om op verschillende beauty- en fashion blogs/sites te lezen.
Ik kan echt heel lang doorgaan en dan lees ik soms berichten van een paar maanden geleden of zelfs een jaar geleden. Ja, ik kan daar echt naar uitkijken.
Als ik s'ochtends opsta moet ik echt tegen mezelf zeggen: "Nee Maaike,doe het nou niet dan heb je na school nog dingen te lezen". Zo kan ik de hele dag een soort van uitkijken naar het moment dat ik mijn dagelijkse sites en blogs heb gelezen.
Wat ik ook heel leuk vind is om filmpjes te bekijken.
Filmpjes waarin een look wordt aan gebracht,waarin producten worden besproken of gewoon een praat filmpje: ik vind het heel leuk.
Ook de Vlogs zijn favoriet.
Ik vind het zo leuk om te zien hoe iemands dag eruit ziet. Vooral bij de beauty- en fashion bloggers die echt naar verschillende persevents gaan.
Een kijkje achter de schermen, ik vind het heel leuk.
Zo krijg je dus een kijkje in iemands leven,maar weet je ook hoeveel tijd de meiden in hun site steken.
Ze steken die tijd in hun site omdat ze het natuurlijk leuk vinden om te doen,maar ook voor jou,de bezoeker.
Ik zal voor jullie ook nog een lijst maken met de sites/blogs die ik bijna dagelijks bezoek.
Heb jij nu al tips voor mij,van sites die ik zeker weten moet bezoeken?
Laat 'm gerust achter in een reactie!

xo,Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten