zondag 18 september 2011

mannen/jongens geuren

Ik denk dat veel van jullie dit wel herkennen: Je loopt naar de kleedkamers voor gym,nog voordat je de binnen bent komt er een enorme geur van de jongens kleedkamers je tegemoet.
Als ik eenmaal de meidenkleedkamer in ben ruik ik ook honderd en een deo's,maar die van de jongens overheersen!
Ik vind mannendeo's en geurtjes vaak lekker ruiken.
Wat ik vaak hoor is dat de jongens de meiden geuren te sterk of te zoet vinden.
Ik vind dit best raar. Natuurlijk wil je voor jezelf lekker fris ruiken,maar toch ook voor het andere geslacht?
Moeten we hier iets aan veranderen? Meiden met jongens geuren en jongens met meiden geuren?,
Nee..

Mijn broertje is gek op deodorant en andere geurtjes. Ook in zijn kamer hangt er vaak een sterke deo lucht.
Hij heeft al best veel deo's die hij vaak afwisseld.
Nou ken ik de jongens geuren en merken niet heel goed. Ik wilde toch laten zien wat ik lekkere geuren en deodorants vind.
Misschien wel handig als je nog een cadeau zoekt voor je/een vriend.

De new Axe deo Excite.
Hij ziet er leuk uit en ruikt ook lekker. Een beetje zoet,maar er ruikt nog wel een echte mannengeur.

De axe chocolate vind ik zelf ook heel goed ruiken.
Ik vind het niet echt naar chocola ruiken,maar als nog heel lekker.

De replay mannengeur vind ik ook een aanrader!
Het leuke aan de replay geur is dat er ook een vrouwen geur van is. Zo kan je dus voor jezel en je vriend een replay geur kopen. Match je parfum met je vriend!


Replay for him!


Links: Replay for him Rechts: Replay for her
Ik vind het best lastig om een mannengeur te beschrijven en ik snap ook dat je nou niet goed weet hoe de geuren nou precies ruiken. Ik wil dan vooral zeggen ga lekker naar de Douglas en ruik vooral even goed en bedenk wat je er van vind. Ik hoop dat je het toch leuk vond om te lezen,
Xo,Maaike


2 opmerkingen:

  1. Dat ruikt altijd zo lekker haha! x
    http://theneonsign.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk geschreven!
    Replay for him Replay for her die ruiken echt heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen