woensdag 21 september 2011

Bas Kosters

Bas Kosters is een modeontwerper en mediafenomeen die in 2001 afgestudeerd is aan de Enschedes Kunstacademie en twee jaar later aan het fashion Institute Arnhem.
Hij trekt zich weinig aan van "de regels" voor modeontwerpers en heeft een hele herkenbare stijl met veel kleur en speelgoedpoppetjes.
Hij presenteert zijn kleding vooral door zichzelf. Bas kosters ziet er misschien wat anders uit dan de meeste modeontwerpers,wat hij maakt is erg leuk!
Voor de productie van zijn kledingstukken vraagt hij vrienden en kenissen om te komen naaien,breien etcetera. Bas Koster zelf zegt dat hij heel weinig van patroontekenen en productietechnieken af weet.
Apart,omdat je dit eigenlijk wel verwacht van een mode ontwerper.

Sinds kort is er een nieuw collectie te vinden van Bas Kosters bij de Zeeman.
Ja, de Zeeman.
Voor heel weinig geld kan je zijn leuke ontwerpen nu ook in jou kledingskast hebben liggen.
De collectie bestaat uit onder-en nachtmode.




xo,Maaike
foto's
1e: www.vrouw.nl
2e www.elsevier.nl
3e: helaas vergeten.

3 opmerkingen:

  1. Dit herken ik uit het foldertje van de zeeman deze week. Echt grappig dat een bekende modeontwerper voor zeeman kleding maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n shirtje van de Zeeman heb ik!
    Hemzelf vind ik een beetje vreemd..

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Natuurlijk wil ik dat! Het lijkt mij makkelijker om dat via msn te bespreken he? Als je wil mag je mijn msn toevoegen: avdfleur@hotmail.com (let niet op de naam ik heb hem al 100 jaar) haha. Ik vind je blog trouwens leuk! Ik ga je volgen.
    Much love

    BeantwoordenVerwijderen