dinsdag 6 september 2011

Coldness

Als ik nu naar buiten kijk zou ik het spontaan koud krijgen. Regen en wind. Het is nog maar net september,maar ik heb al het gevoel of we al een hele tijd herfst hebben. Jullie ook?.
Ik krijg het vaak wel koud op school,omdat ik dan denk dat het weer wel meevalt,maar als er dan toch ramen openstaan is het best al koud.
Ik had vandaag,wat ik zelf eigenlijk wel erg vind,een sweater aan.
Eigenljik hoor je nu toch niet in een sweater te lopen,maar koud had ik het vandaag niet.
Vandaag was ik dus lekker waar aangekleed.
Maar wat doe je aan als het nog kouder gaat worden en echt winter word.
Ik heb al heel wat leuke kledingstukken  gezien in de winkels en wil ze aan jullie laten zien.

Zara- Ik zou dit dragen met een blazer want de mouwen vind ik iets minder leuk

Zara-t-shirt. met vleermuismouw. Deze kleur zie je veel terugkomen dit seizoen

Zara vest- een lekker warm vest.


Er is nog veel meer leuke kleding,maar wat vind jij nou lekker en leuk voor als het weer kouder word?
Tell me!,
xo,Maaike

1 opmerking: