vrijdag 9 september 2011

Moodboard-fashionstuff

Voor Frans,Ja frans, moet ik een moodboard maken over de dingend ik leuk vind.
Natuurlijk moet ik de zinnen in het frans er bij maken,maar ik mag er van alles in laten zien.
Zo ook mijn kledingstijl. Ik weet niet goed hoe ik mijn kledingstijl moet beschrijven,dus wilde ik door middel van een paar plaatjes van weheartit.com laten zien wat ik leuk vind.
Misschien vind jij dit ook wel jouw stijl! Vertel het mij!
Teksten&printjes op shirt: LOVE IT

Een leuk printje op een t-shirt <3

Ik vind jasjes heel leuk en lekker zitten.
Ze zijn heel makkelijk te dragen en ik vind ze het leukst staan op een shirtje met print.

Ik vind het jasje en het t-shirt echt geweldig.
De combi is ook super leuk!

Ik vind sieraden sowieso heel leuk en ze kunnen je outfit helemaal afmaken!

Een ketting horloge!. Ik heb er zo een.
Ze zijn leuk & handig!

Het roze horloge vind ik echt zo leuk!,Ik heb niet zo'n horloge maar ik vind het heel leuk staan!
Ik vind caps bij meiden ook heel leuk staan
,ik zou er graag net zo een willen hebben als het rechtse meisje
Het staat heel stoer en voegt net iets leuks toe aan je outfit.
Dit was een kleine kijk op wat ik leuk vind!
Natuurlijk vind ik nog véél meer leuk,maar daar zal ik vast nog wel eens een post over maken
Ik ben erg benieuwd wat je er van vind!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten