maandag 5 september 2011

The daily school life

Even een klein berichtje over vandaag: maandag.
netzoals dinsdag,woensdag én donderdag had ik vandaag tot kwart voor vier les.
En de laatste twee uur had ik ook nog gym. Na zo'n dag ben je toch best moe en heb je al helemaal geen zin om nog huiswerk te maken. Gelukkig kwam een buurmeisje/vriendin even langs om te kletsen en dat was wel nodig want ik had haar al te lang niet meer gesproken. Tijdens het avondeten belde een vriendin om te vragen of we nog samen gingen fietsen naar een afspraak die ik vanavond heb. Wist ik helemaal niet dat ik die afspraak had!. Jaa heel slim van mij,maar daar moet ik zometeen nog heen. Ik dacht eraan om nog een leuk berichtje te schrijven,maar die moet helaas wachten!

Hoe is jullie maandag verlopen?
xo,Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten