woensdag 17 augustus 2011

Things you are afraid of

Vandaag een lijstje met de dingen waar ik bang voor bang,
Het zijn het hele rare dingen,ik ben een beetje raar.
Eigenlijk heb ik een soort van fobie voor vogels,niet alle volgens natuurlijk maar aaah deze.!
De foto's opzoeken was ook wel een beetje .......

Gieren.
Aaah die kop! Ze zijn ook zo groot!

Reigers. Hoe ze mij aan kunnen kijken Aaah

De goliath. Ik ging er heel zelfverzekerd in,maar precies op dit moment dacht ik echt dat ik er uit zou vallen.
De rest van de rit heb ik niet meer normaal meegemaakt!
Kikkers/Padden
Ooit op een camping laat in de avond.
Het was helemaal donker.
En opeens springt er zo van uit het niks een kikker op het pad!
Ik schreeuwde zo hard
Andere mensen op de camping vonden dat niet zo fijn.
Ik rendde naar de tent en viel bijna flauw,omdat ik zo geschrokken was
Zo,mijn verhaal,mijn trauma

Kippen opzich,vind ik al geen fijne dieren
Maar,die poten. Iell zo harig!

 Ik ben niet bang voor spinnen. Waar wel heel veel meiden bang voor zijn. Ik moet zelfs de spinnen uit mijn broertjes kamer halen als ze er zitten!
xo,Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten