donderdag 18 augustus 2011

little things that make me feel warm and fuzzy

. Baby's, die kleine handjes kleine voetjes zoiets moois. Ja dat vind ik echt wel heel speciaal. Als ik er aan denk dat die baby negen maanden lang in de buik van zijn/haar moeder heeft gezeten om zo te groeien en er dan uiteindelijk zo uit te zien. Zo klein en dan maar te bedenken dat het allemaal begonnen is met een nog vele male kleinere zaadcel en eicel.
. Wanneer mijn ouders elkaar knuffelen. Het klinkt misschien raar,maar om dan te bedenken dat ze al zo'n tijd samen zijn en dan nog zo van elkaar kunnen genieten door een simpele knuffel.
. liefde. Hoe simpel. Ik vind het (meestal) heel lief om te zien hoe twee mensen zo veel van elkaar kunnen genieten en zoveel met elkaar kunnen delen,lachen,praten,zoenen.
. Kleine hondjes/poesjes/varkentjes. Het lieve gezichtje dat die beestje kunnen trekken. De oogjes waarmee ze je aan kijken. Do I have to say more?

Ik stel ook deze vraag aan jullie!,Ik ben benieuwd
xo,Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten