dinsdag 16 augustus 2011

3 things you are proud of about you personallity



3 dingen van mijn persoonlijkheid waar ík trots op ben.
Ik vind het ,vast net zoals veel andere meiden, best lastig om te zeggen waar ik trots op ben.
Op school moesten we dit ook eens doen alleen dan van je vriendinnen,en dat is een stuk makkelijker.
Gelukkig weet ik nog wat zij over mij vonden en ik kan me wel aansluiten bij deze dingen dus daardoor zijn er nu deze 3 dingen waar ik trots op ben.
1. Ik sta klaar voor mijn vriendinnen en ook voor andere mensen. Ik vind het ook fijn om andere mensen te helpen. Ik denk dat dit wel een goede eigenschap is van mijzelf,dat ik sociaal ben naar andere.
2. Ik kan mijn menig goed onder woorden brengen. Dit was ook één van de goede eigenschappen die werden op geschreven en ik wist niet zo goed of dat nou zou positief was. Uiteindelijk was dat het wel omdat mijn vriendinnen vinden dat ik daardoor heel duidelijk maak wat ik bedoel en dat helpt hen ook om hun menig beter te verwoorden.
3. Ik kan goed overweg met kinderen. Deze laatste eigenschap is eigenlijk ook een hobby van mij. Ik hou er van om op kinderen te passen. Van baby tot kinderen van ongeveer 8-9 jaar. Om op te passen op deze kinderen vind ik het leukst. Het leuke aan kinderen is dat ze echt hun eigen wereld hebben,en daar kan je nog veel van leren.

Door deze vraag van de 30 day challenge weten jullie ook wat meer over mij.
Have a nice day!,
xo,Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten