zaterdag 27 augustus 2011

Talk about you siblings

Siblings=broers en zussen.
Ik heb één broertje. Hij is twaal jaar oud en waarschijnlijk net als alle andere broers en zussen kan ik het de ene keer heel goed met hem vinden en de andere keer echt niet uitstaan.
Soms merk ik heel goed dat hij echt wel jonger is,gewoon door z'n opmerkingen. Af en toe kunnen we heel lief doen en dan ben ik ook heel blij met hem. Wat ik vooral heel leuk vind is dat ik nu een beetje her de dingen her beleef die ik 4 jaar geleden heb meegemaakt. Hij gaat namelijk nu naar de eerste klas en de laatste tijd heb ik al verschillende vragen gehoord over school. Zoals:
"Ja,maar Maaike waar hang je je jas dan op" waarop ik dan met een lachje antwoorden "Nou,die leg je gewoon in je kluisje,hoor" of "Moet ik al die boeken meenemen?".
Ik vind het wel erg leuk dat ik dan de dingen kan vertellen die een paar jaar geleden voor mij ook nog zo nieuw waren. Eigenlijk is die best wel lief.
Vorig jaar in de duinen
xo,Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten