vrijdag 26 augustus 2011

The Daily school life

Mijn eerste week zit er op. Altijd weer even wennen. een nieuwe klas en niet één nee,nu heb ik bij ieder les uur bijna een totaal andere klas. Wat voor raars is er deze week gebeurd.
Het was woensdag middag. Ik had er net een dag op zitten en fietstte met Cas,Lara en Alicia naar huis
Het ging gewoon goed totdat ik over een kleine hobbel ging en mijn ketting er af ging. Natuurlijk gilde ik weer heel overdreven en greep meteen Cas vast om te vragen of hij me wilde trekken. Gelukkig wilde Cas dat wel en later trok Alicia me ook een stuk naar huis,maar ik schaamde me toch wel een beetje dat zij nu extra hard moesten trappen om mij ook mee te krijgen. Uiteindelijk heb ik niet hoeven te lopen en ging  het opstappen bij het veerkeerslicht niet helemaal lekker en ook op een stukje waar we niet met z'n tweeën naast elkaar konden fiesten en ik heel wanhopig m'n hand uitstak naar Cas,wat er wel heel grappig uitzag, maar is het toch goed gekomen. De ketting zat er ook weer zo omheen.
Welke rare dingen heb jij meegemaakt op de fiets? Ik ben benieuwd

Geen opmerkingen:

Een reactie posten