maandag 29 augustus 2011

The month you were the happiest and why


Na een tijd denken is het juni geworden. Niet alleen was/ben ik in deze maand jarig,het was ook nog heel lekker weer. Veel beter weer dan juli en augustus
Ik denk dat ik ook het meest blij was in Juni omdat school al bijna afgelopen was en we toch meer lol maakten dan echt heel hard werkten,op de toetsweek na.
Laatst hoordde ik iemand nog zeggen "Ik weet alleen welke maand april is want dan ben ik jarig" Ik vond dit wel grappig om te horen,omdat je verjaardag dus zo belangrijk kan zijn dat je daardoor onthoud welke maand van het jaar het nou eigenlijk is. Ik had aan het eind van juni wel heel druk,omdat er heel veel vriendinnen van mij in juni ook jarig zijn,dus heel veel feestjes,maar dat was ook heel gezellig.
xo,Maaike


Geen opmerkingen:

Een reactie posten