woensdag 24 augustus 2011

5 things I wanna say to different people

Ik dacht dat het misschien wel leuk is als ik vijf dingen zeg tegen beroemde mensen
1- Dan karaty, Please give me a wonderfull danceworkshop
2.- Mary van der ven, Mag ik je make-up stash hebben,? :)
3. Lauren Conrad, I would love to go tho the shoppingmall with you!
4. Prinses Amalia, Hoe ziet jou dagelijkse dag eruit?
5. Primark directeur, Mag ik een dag onbeperkt gratis winkelen?
Okee,ze zijn misschien wat raar maar wat zou het leuk zijn als het allemaal zou gebeuren en beantwoord worden. Ik zou het sowieso heel gaaf vinden om deze mensen te ontmoeten
xo,maaike

1 opmerking:

  1. Hahaha leuke post! Zou idd leuk zijn als het allemaal beantwoord zou worden. Het lijkt me echt gaaf als je Lauren Conrad ofzo zou ontmoeten!

    Liefs ♥
    lifeisjustmagical.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen