vrijdag 26 augustus 2011

10 things to win my heart


Tien dingen die ik belangrijk vind. Het is niet zo dat dit echt mijn checklist is,maar deze dingen kwamen wel in me op. Misschien vind je sommige dingen wat tegenstrijdig,maar dat komt omdat ik er mee duidelijk wil maken dat het allemaal niet té wordt.
1.door jezelf te wezen.
2. door niet lomp te doen (al helemaal niet om stoer over te komen!)
3. door aardig te zijn.
4. door goed kunnen te luisteren
5. door niet bang te zijn om emoties te tonen
6. door niet te slijmerig te zijn
7. door eerlijk te zijn
8. door te weten dat er niet altijd iets speciaals moet gebeuren ( op afspraak gebied)
9. door af en toe met een verrassing te komen
10. door intresses te hebben. ( niet de hele dag gamen,please!)

En?.Zijn jullie het er mee eens?
Please,tell me

Geen opmerkingen:

Een reactie posten