dinsdag 5 juli 2011

France, j'adore!

Even een bericht van mij,vanuit  Frankrijk.
Het is hier echt heel lekker weer. Ik zit nu onder de luifel van de tent en de thermomether geeft nu 34 graden aan en dat is zeker niet het hoogst van wat ik tot nu heb gezien.
Ik begin al een beetje bruin te worden en dat vind ik helemaal niet erg!
Verder lig ik gewoon lekker in de zon wat tijdschriften te lezen.
Oohja,wat ik echt heel leuk vind en jullie ook zeker aanraad is het Cosmogirl Beachbook.
Hij ligt al een tijdje in de winkel en kost 3,95. Er staan allemaal hele leuke dingen in die je in je vakantie kunt doen, in je eentje of met vriendinnen.
Ik hoop dat jullie ook allemaal kunnen genieten van je vakantie,en natuurlijk van
 mijn blog. Ik zal proberen nog wat leuke berichtjes te schrijven in de vakantie.
xoxo,Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten