zaterdag 2 juli 2011

ik ga op vakantie en neem mee,

Wie kent het spelletje niet: ik ga op vakantie en neem mee.
Inderdaad ik ga op vakantie en neem natuurlijk weer veel te veel mee,maar volgens mij heb ik het écht allemaal nodig. :) Ik ga vannacht naar Frankrijk met de auto,en zal dus heel weinig of helemaal niet bloggen deze drie weken. Dit vind ik natuurlijk heel jammer,omdat ik nog maar net begonnen ben en jullie heel veel wil vertellen en laten zien. Misschien kom ik er nog aan toen om vandaag een leuk berichtje te bloggen,maar dat moet ik nog even zien. Als jullie ook op vakantie gaan hoop ik dat jullie het heel gezellig hebben en heerlijk genieten van de zon. Blijf je in Nederland?.dan hoop ik dat je ook een hele leuke tijd hebt,want ook in Nederland zijn er heel veel dingen te doen.













Enjoy!
xxx,Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten