dinsdag 28 juni 2011

Coffee wakes up the world,.

Ik was laatst in de Hoogvliet,-dat is een supermarkt :)- en daar zag ik dat ze Starbucks icecoffee verkochten.
En die wilde ik natuurlijk graag uitproberen.









Hier zien jullie de koffie!,
Op het blikje staat 'shake well' wat volgens mij altijd moet met ijskoffie,maar ik deed dat natuurlijk heel braaf :). Alleen ik schudde blijkbaar weer net iets té goed ,want toen ik het blikje openmaakten kwam er al wat koffie uit..gelukkig kan ik schoonmaken,
De koffie was erg lekker!, Ik lust 'normale' koffie (warme) eigenlijk niet. Ik vond trouwens de Starbucks koffie wel erg lekker.
Ijskoffie vind ik wel heel lekker, ik denk dat dat komt doordat er een beetje een chocola smaak aan zit.
Ik zou zeggen probeer deze Starbuck ijskoffie!.
in dit blikje zit 200 ml, niet heel veel maar wel genoeg.
Ik kocht dit blikje bij de Hoogvliet,dit is tot nu toe de enige supermarkt waar ik heb gezien waar ze deze Starbucks koffie verkopen,(weet jij nog meer supermarkten?. geef even een reactie)
Ik vind deze koffie echt wel een aanrader,!

I like it a lot!,<3











xx' Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten