woensdag 29 juni 2011

Live,Love,Laugh,, Summer 2011

Gister en eergister was het zo als jullie natuurlijk allemaal wel gemerkt hebben HEERLIJK weer.(op het onweer gisteravond na dan.)
Ik vond het in ieder geval heel lekker. Ik heb wel genoeg geklaag gehoord over het weer,en ik kan het ook wel begrijpen,maar genieten is natuurlijk veel beter!
En genieten heb ik zeker gedaan!
Mijn vriendin&buurmeisje heeft een zwembad(je) in haar tuin,en we vroegen ons af of het niet te koud was.
We voelden met onze hand heeel voorzichtig en dachten,Oooh,
We trokken heel dapper onze bikini's aan en liepen naar het zwembad.
Het was toch véél kouder dan verwacht maar ik werd al gauw omgehaald waardoor ik languit in het water lag!. Het was toch best lekker en hebben toen heerlijk in de zon gekletst waardoor we ook weer opdroogden.
Hoe hebben jullie deze dagen doorgebracht?,of wat gaan jullie doen in de vakantie,met hopelijk nog veel meer zon!














Have fun!,
love,Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten