zaterdag 29 oktober 2011

Review: Dagelijkse Conditioner Dove Hair therapy nourishing oil care



Een review over de dagelijkse conditioner van Dove waar ik een mini van heb gekregen.
Is dit een goede dagelijkse conditioner? doet het wat er wordt gezegd?, we zullen zien.
Achter op de verpakking staat dat deze dagelijkse conditioner zelfs extra droog, ruw & pluizig haar soepel en zacht maakt.
Geur en substantie
De geur vind ik erg lekker en vind ik echt een typische conditioner geur. De geur doet mij denken aan een kapsalon. Heel raar om uit te leggen, maar sommige producten hebben een geur waardoor je meteen ergens aan moet denken.
De substantie heeft twee kleuren goud/geel en wit. Dit verrasste mij, maar ik vind het wel erg leuk en orgineel.
De substantie smeert fijn en trekt goed in je haar.
Verpakking
De tube heeft een parelmoerglans en ziet er hierdoor chique uit.
Dit komt ook door het goud kleurtje op de voorkant van de tube.
Op de verpakking staat duidelijk wat deze conditioner zal doen met je haar.
Werking
Deze dagelijkse conditioner zou volgens Dove heel veel met je haar doen.
Ik verwachtte hierdoor ook heel duidelijk resultaat en heel veel verschil. Jammer genoeg is mijn verwachting niet uitgekomen.
Ik vind het zeker een fijne dagelijkse conditioner, mijn haar is zacht, maar mijn haar wordt niet ontzettend zacht, soepel of minder pluizig. Dove had naar mijn mening iets voorzichtiger moeten zijn met de resultaten die je zou zien wanneer je deze conditioner gebruikt.
Een matig resultaat, helaas.



De prijs van deze dagelijkse conditoner is 4,99. Ik zou dit niet willen uitgeven voor deze dagelijkse conditioner. Ik ben niet heel flabbergasted van deze dagelijkse conditioner, maar misschien heb jij wel een hele andere mening? Laat het mij horen!
Ook dit product is al een tijdje te koop, maar ik wilde toch mijn mening delen. Ik vind het altijd fijn om reviews te lezen en het maakt mij nooit zoveel uit hoelang een product al bestaat. Hoe denken jullie hier over?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten