donderdag 27 oktober 2011

Friends



Vrienden.
Vrienden op hyves, Followers op Twitter, Vrienden op Facebook, Volgers op blogger.
Op ontzettend veel manier kan je door internet "verbonden" worden met andere mensen.
Als je mij volgt, ben je ook een beetje verbonden met mij.
Je leest dingen die ik interessant vind, die ik graag wil delen en dingen delen doe je ook met "echte" vrienden.
Wat ik ontzettend leuk vind is dat wat grotere bloggers elkaar ook in het echt hebben ontmoet en nu, danzij hun blog, in het echte leven ook bevriend met elkaar zijn geraakt.
Dat lijkt mij zo leuk. Je deelt sowies één passie met andere bloggers en dat is,natuurlijk,bloggen.
Eigenlijk maakt het niet zoveel uit waar je over blogt er is al een overeenkomst.
Zijn er andere bloggers die het leuk lijken om met mij of meerder bloggers in contact te komen?
Het klinkt misschien raar, maar hiermee bedoel ik dat we eerst elkaars blog gaan bekijken en wanneer je het leuk lijkt misschien contact kunnen zoeken door middel van msn? Wie weet komt er wel een hele leuke vriendschap uit?

beide foto's : wehearit.com
xo,Maaike

3 opmerkingen:

  1. Leuk artikel! Ik denk dat er zeker vriendschappen kunnen ontstaan, ik heb zelf via internet mijn beste vriend leren kennen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb wel eens gemeet met mensen met ook 'n blog, dus het kan sowieso!

    http://lifeofroshelle.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. aah leuk!
    ik heb ook andere bloggers op msn. en dat is gewoon echt heel erg gezellig! je deelt je passie met elkaar etc. (:

    BeantwoordenVerwijderen