donderdag 6 oktober 2011

Respect

bron: weheartit.com
Respect
Voor wie of wat heb jij respect? Waarom heb jij hier voor respect?
Vandaag vertel ik waarvoor ik onder andere respect voor heb.

Ik heb respect voor:
Mensen die hun mening durfen te uiten en op een goed manier kunnen onderbouwen.
Voor je mening uitkomen is één ding, maar als jij het zo vertelt dat het net lijkt of je een ontzettende bitch bent dan weet ik niet of het zo handig is om te doen. De mensen om je heen gaan zo met een heel verkeerd beeld naar je kijken, terwijl je dat helemaal niet zo bedoelt had.
Mensen die hun talent goed benutten.
Waarom je talent niet goed gebruiken als je daar de kans voor krijgt.
Jij hebt dit talen en waarschijnlijk zijn er heel veel mensen die dat talent heel graag willen hebben.
Share your talent, and it makes the world different!
Mensen die hun eigen beslissingen maken.
Ik zie het de laatste tijd zoveel dat mensen , naar mijn idee, opeens iets leuk gaan vinden alleen omdat "de rest" het helemaal geweldig vindt. Ik vind het heel knap als je gewoon doet wat jij leuk vind en je niet snel laat beïnvloeden door andere mensen. Ik weet dat dit best lastig is,daarom verdien je, naar mijn mening, ook respect.
Mensen die ondanks een ziekte of handicap positief blijven.
Postief blijven is niet altijd gemakkelijk. Er gebeurt bij iedereen wel eens iets dat helemaal niet leuk is. Om  altijd alles van de zonnige kant te bekijken is nog lastiger wanneer je een ziekte of handicap hebt. Ik vind het heel knap dat mensen die niet weten wat de volgende dag hen zal brengen zo positief mogelijk blijven.



bron: weheartit.com


 Ik ben benieuwd waar jullie respect voor hebben!
xo,Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten