zaterdag 8 oktober 2011

Mijn nieuwe aanwinst.


Mijn nieuwe aanwist die ik nu bijna een maand heb is een Flipcamera.
Deze filmcamera flimt in HD en heeft de afmetingen: 100x150x16 mm.
Deze camera is dus heel klein en daardoor heel makkelijk om mee te nemen en om bijvoorbeeld mee te vloggen! Laatst heb ik met mijn vriendin gevlogd op school en thuis. Het filmpje komt nog op mijn blog wanneer hij helemaal gemonteerd is. Vloggen vind ik echt heel leuk om naar te kijken, zo krijg je een kijkje in iemands leven. I like!
Mijn Flipcamera kan één uur filmen en heeft 4 GB geheugen. Dit is misschien niet heel lang, maar.. het handige aan een Flip is dat je door de Flip port je heel gemakkelijk je filmpjes op je pc zet.
Hierna kan je weer voor een uur aan beelmateriaal filmen.
Ook heeft de Flip camera 2x digitale zoom. Er bestaat trouwens ook een Flip van 8 GB die twee uur kan filmen. Je laad je flip makkelijk op door hem met de Flip port aan te sluiten op je computer.
Ik hoop dat ik nog heel veel leuke filmpjes ga maken die ik dan natuurlijk aan jullie ga laten zien.
Misschien dacht je aan het begin van dit artikel: 'Een Flipcamera??' maar ik hoop dat je er nu iets meer over weet.
Nog meer informatie over de Flip en waar je hem kan kopen?
check http://www.theflip.com/

love,Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten