maandag 8 augustus 2011

Your opinion on cheating on people

Aaaah,.Shame on me, Gister heb ik niet mijn vraag van die dag beantwoord,,Sorry!
Maar, daarom doe ik hem vandaag!
Ik vind mijn antwoord best wel logisch want ik vind het niet goed als je mensen bedriegt.
Ik denk vooral aan overspel plegen als ik het word cheat hoor..
Het lijkt me echt heel erg als je er achter komt dat je man/vrouw met een ander iemand er vandoor gaat.
Ik heb dat (natuurlijk) nog niet meegemaakt. Ik ben tenslotte nog maar een 15 jarig meisje. haha
Laatst zei mijn vader dat er nu zelf een site is waarop je kan melden als er iemand is die overspel pleegt.
Dit vind ik wel een beetje raar. Dan moet je ten eerste je man/vrouw niet vertrouwen om op die site te gaan kijken. Ten tweede je weet niet wie het heeft gemeld straks was het de vervelende buurvrouw die jullie uit elkaar wil hebben om er vanvolgens met je man vandoor te gaan. Tjaa ik vind het raar je kan het nooit helemaal vertrouwen. What do you think?
xo,Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten