maandag 8 augustus 2011

Would you rather date someone plain with an amazing personality or someone beautiful with a plain personality

Ik zou liever iemand die "plain" is daten met een geweldige persoonlijkheid dan iemand die heel mooi is met een saaie persoonlijkheid. Ik wil niet zeggen dat je uiterlijk er niet tot doet en dat de binnenkant telt,want ik weet zelf ook dat je uiterlijk toch meetelt. Heel veel mensen zeggen het gaat om de binnenkant en daar ben ik het wel mee eens maar uiterlijk speelt wel mee. Ik weet niet of jullie het programma 'dating in the dark' (te zien op rtl5) kennen,maar in dat programma onderzoeken mensen of voor hen inderdaad het uiterlijk minder belangrijk is dan het uiterlijk. Je date alleen maar in het donker waardoor je alleen de persoonlijkheid van iemand te weten komt. Na de laatste date ontmoeten ze elkaar in de donkere kamer en gaat het licht even aan. Dan moeten ze beslissen,willen ze verder gaan met die persoon,of was het uiterlijk toch een afknapper.

Ook het programma Made van mtv laat zien dat iemand er zo anders uit kan zien. Laatst zag ik made nog een keer en de jongen was echt 'omgetoverd' tot een hele knappe jongen. In het begin van het programma zag hij er zo onverzorgd en nerdy uit. Dit bewijst maar weer hoe je uiterlijk je eigenlijk in de weg kan zitten. Deze jongen sprak haast nooit met andere mensen. Als ik iemand ontmoet die er minder uitziet maar echt een hele leuke persoonlijkheid heeft zal ik denk ik toch met hem verder willen,want aan het uiterlijk kan je zoveel veranderen ,maar iemand veranderen aan de binnenkant is toch een stuk lastiger.

Zozo, Dat was weer heel veel tekst. Ik hoop dat jullie het toch helemaal lezen en je mening achterlaat in de reacties.
xo,Maaike

1 opmerking:

  1. Leuk blog heb je. Echt mooi geschreven. Ik ben net begonnen met een blog ik en mijn vriendin zouden het leuk vinden als je een bezoekje brengt naar ons blog.

    BeantwoordenVerwijderen