zaterdag 13 augustus 2011

My favorite quote

Zoals jullie waarschijnlijk weten vind ik mooie zinnen. Quotes kunnen soms net beschrijven hoe je je voelt.
Mijn favoriete quote is;
'Enjoy the little things in life,one day you may look back and realize they were big things'
Ik heb er nog veel meer,maar wat ik zo mooi vind aan deze zin is dat je goed moet realiseren dat juist de kleine dingen zo leuk en zoveel invloed kunnen hebben op je leven!
Ik wil ook echt zeggen dat je moet genieten van je leven!,
willen jullie meer zinnen,hier komen nog een paar favorieten.

may the dreams of your past
be the reality of your future

There are so many people out there who will tell you that you cant. what you've got to do is turn around and say 'watch me'

Life's just one big party & all you gotta do is dance!
get crazy get wild let's party get loud

Wat is jouw favoriete quote en wat betekent die zin voor jou>
xo,Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten