zaterdag 13 augustus 2011

A date you would love to go on

De vraag van de 30 day challenge vind ik lastig!
Ik wil het liefst met iemand op date waarmee ik een hele gezellige tijd heb.
Iemand waarmee ik kan lachen maar ook serieus kan zijn.
Iemand die romantisch is maar niet heel klef gaat lopen doen. Ben ik té kritisch?
Het liefst zou ik gezellig willen eten met elkaar en daarna nog even s'avonds een wandeling maken of lekker op de bank hangen. Ja,ik weet het. Het klinkt net als zo'n typische romantische film waar alle meiden bij weg zqijmelen en dat klopt ook wel. Dit lijkt me gewoon heel leuk.  Het gaat natuurlijk nooit helemaal zo,maar dat hoeft niet. Als ik me maar op mijn gemak voel en het leuk vind.
Wat vind je van mijn ideale date?
xo.Maaike

4 opmerkingen:

  1. je vraagt helemaal niet te veel! mannen moeten maar een beetje moeite voor ons doen! hihi.. en ze bestaan! ik heb hem gevonden!

    liefs kc!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben het wel zo ongeveer met je eens ! ;)

    BeantwoordenVerwijderen