maandag 22 augustus 2011

The daily school life

Vandaag om één uur was het dan zover.
De allereerste kennismaking met mijn nieuwe klas.
Eerst heb ik het praatje van de afdelingsleider moeten aanhoren. Daarna liepen we naar het lokaal.
Achterin de klas,daar ging ik zitten. Linda,die ik wel eens had gezien/gesproken in de pauzes,kwam naast me zitten. Eigenlijk heb ik niet eens goed gekeken wie er bij me in de klas zitten. Toch vind ik het een raar idee dat ik nu weer een nieuw schooljaar tegemoet ga zonder te weten wat voor rare dingen er gaan gebeuren.
Er zijn verschillende brieven uitgedeeld en morgen begint het pas echt: The Daily school life.
Ik ben benieuwd
xo, Maaike

1 opmerking:

  1. Tsja, school... -.-
    Ik heb gelukkig pas over 2 weken school, maar toch heb ik er nog absoluut geen zin in.

    Wel mooi dat je naast iemand zit die je al een beetje kent!

    Liefs ♥
    lifeisjustmagical.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen