donderdag 28 juli 2011

Shoplog Frankrijk

Ik heb al wat foto's geplaatst van mijn vakantie. Ook een foto van de de traditionele schorten waarbij ik zei dat mode ver te zoeken is in dat dorpje.  klik hier voor het bericht bericht. Vandaar dat we naar een grotere stad zijn gegaan om te shoppen. Daar heb ik een paar leuke dingetjes gekocht,die ik graag wil laten zien.
Twee shirts met print
Girlpower-shirt: gekocht bij de Gémo. Er was een speciale actie waardoor dit shirtje ongeveer drie euro kostte!
Cupcake-shirt:  Het cupcake shirt zag ik in een winkel die Mim heet en ik schrok van de prijs. Dit shirtje kostte maar liefst 1,50..(:
Etui: Ik ben zo blij met deze etui. Ik zag hem liggen en pakte hem in een reflex op en toen zag ik pas hoe leuk hij was. Deze ga ik gebruiken voor school. Hij kostte 2-, euro.
De pennen: deze waren per vier verpakt en waren nog het duurst. We hadden twee pakjes gekocht waarvan mijn broertje er ook vier heeft. De pennen zijn speciaal want je kan ze uitgummen met de achterkant.
De pennen kostte 8-, euro.
De oorbellen: Deze zijn vintage en heb ik gekregen van een vriend
Dit waren mijn aankopen die ik heb gekocht in Frankrijk

Love,Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten