zaterdag 30 juli 2011

High School Sweetheart

In de winkels zie je al weer van alles liggen. Of je nu bij de V&D,Hema,Bruna,of Action bent schoolspullen zijn er weer in overvloed. Misschien wil je er nog helemaal niet aan denken maar je zal toch ooit die nieuwe spullen moeten kopen en je boeken kaften. Ik heb al een aantal dingen voor volgend jaar binnen en ze komen van hele verschillende winkels,maar wat mij nou opviel is dat ik echt heel veel bloemmotieven heb.
Op mijn agenda,kaftpapier,schriften en mijn etui zitten allemaal leuke bloemetjes. En bloemetjes vind ik ook heel leuk. zie hier mijn Flower Power schoolspullen,:)

agenda: Primera agenda, 6.95
kaftpapier: Kruidvat per rol 0.50 cent
Etui: Mim (Frankrijk) 2. 00
Schrift klein: Big Bazar 0.99 cent
Schrift groot: Big Bazar 0.99 cent

Heb jij al schoolspullen en hoe zien ze er uit?.
xo,Maaike


Geen opmerkingen:

Een reactie posten