zaterdag 23 februari 2013

Verhuizen jullie met mij mee? BELANGRIJK

Hey Lieve mensen!
Ik ben het echt helemaal vergeten te melden op deze blog, maar al sinds de zomer heb ik een eigen .com domein. Ik blog nu op annamaaike.com
Mijn eerste naam is anna, vandaar dat ik deze naam heb gekozen!
Ik vind het ontzettend leuk dat ik nu mijn enige echte plekje heb op het world wide web, maar zonder jullie wordt het natuurlijk niks!
Daarom wil ik jullie vragen om mijn site nu te bezoeken op annamaaike.com en daar mij te volgen en reacties achter te laten!
Ik hoop dat jullie het leuk vinden om mij te blijven volgen, en ookal heb ik lang niks meer van mij laten horen op ma belle vie, ben ik weer helemaal terug op annamaaike.com
Ik hoor graag van jullie!
xo, Maaike
Spam-your-blog-2_large

Geen opmerkingen:

Een reactie posten