maandag 23 januari 2012

School,

Aah, School.
Zonder school zou ik zoveel leuke dingen en vooral lieve vrienden nooit gekend hebben, maar zonder school zou ik ook veel meer andere dingen hebben kunnen doen.
Zo had ik de laatste twee weken weer veel toetsen, en gewoon les.
Nee, we noemen het geen toetsweek, maar toetsen die geven we wel volop.
De gedachte van school.
Nu zitten de meeste toetsen er weer op, en moet ik alleen zien te dealen met het normale huiswerk, maar dat gaat me gelukkig goed af.
De cijfers die ik nu al heb terug gekregen zijn ook goed, en daar ben ik natuurlijk erg blij mee.

Als ik op blog lees dat ze al jaren bezig zijn met bloggen, word ik gewoon vrolijk, Wat leuk dat bloggers al zoveel jaren met plezier en over de onderwerpen die zij leuk vinden bloggen.
Ik wil dat ook! Het lijkt me ook echt ontzettend leuk om voor je blog dingen te mogen reviewen en dus pakketjes te ontvangen, maar dat is zeker niet de rede waarom ik dit allemaal ooit begonnen ben.
Ik verplicht mezelf ook niet om elke dag te moeten schrijven, want ik vind het heel belangrijk dat je een leuke post schrijft waar je met plezier aan hebt gewerkt, dan dat je schrijft om het schrijven.
Ik ga proberen weer veel post te schrijven,
xo,Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten